Меню кабинета
2016` новый`

Lada 1118 Kalina

 
Купить товар
Уточнить цену
Цена: уточняйте
Почему на этот товар не указана цена
 
 
Сообщить об ошибке
Обновлён: 22.01.2014

Киев

 
Просмотры: 645
Описание
Характеристики
Доставка и оплата
Отзывы

Описание товара "Lada 1118 Kalina":

  • Lada 1118 Kalina (Лада 1118 Калина) - модель нового сімейства автомобілів Каліна, що випускаються Автовазом. Сучасний елегантний зовнішній вигляд, комфортний салон, хороша керованість - необхідні якості для міського автомобіля, якими повністю володіє Лада Каліна.
  • Автоваз приступив до виробництва седанов сімейства Lada Kalina в листопаді 2004 року. Все сімейство автомобілів Lada 1118 Kalina по європейській класифікації відноситься до верхнього сегменту класу «B».
  • Лада Калина седан оснащена двигуном з системою електронного управління уприскуванням палива і запаленням. Автомобіль відповідає всім сучасним вимогам по безпеці і екології. Маючи декілька меншу довжину в порівнянні з автомобілями сімейства Лада Самара, всі автомобілі сімейства Лада 1118 Калина більш маневрені і пристосовані до умов руху в міському середовищі.
  • У новій зовнішності представлений також інтер'єр Lada Kalina. Сучасний дизайн, вживані нові обробні матеріали створюють комфортні умови для розміщення водія і пасажирів. У салоні просторо, причому як спереду, так і ззаду: людина зростанням 185 см легко всідається, не підпираючи колінами спинку переднього крісла. Велика площа скління укупі з крупними зовнішніми дзеркалами і відсутніми задніми підголовниками забезпечують відмінні обзорность. Загалом, інтер'єр вийшов просторим, зручним і акуратним.
  • У комплектації автомобіля Ладу 1118 Калина додатково передбачена установка системи кондиціонування повітря з ручним або автоматичним управлінням, антиблокувальна система гальм, оббивки передніх сидінь, електроблокування замків дверей з дистанційним управлінням, електропідсилювач рульового управління.
  • «Калина» - машина фотогенічна.
  • Розкосі фари по нинішній моді, плавні лінії капота і радіаторних грат, обтічний кузов. Взагалі світлотехніка вражає, особливо після моноблочних ліхтарів на попередніх машинах. Багажник здається не дуже великим, хоча технічні характеристики запевняють нас у протилежному: 420 літрів для машини такого класу - результат гідний. Досить суттєву частину його займають задні стійки, до того ж крайка багажника піднята над підлогою. Заднє сидіння «Калини» розкладається у відношенні 2:1.
  • До речі, заднім пасажирам тісно не буде. Спеціально сів за рослим водієм - місця вистачає цілком. У «Калині» мабуть, зручніше, ніж в «десятці» - машині класом вище.
  • Інтер'єр ззаду псують, мабуть, тільки кишені в передніх кріслах. Досить цікаво виглядають дверні ручки. Тканинна оббивка салону невибаглива, але цілком доречна на автомобілі такого класу. А ось опускати скла доведеться вручну. Хоча заглушки, що передбачають установку клавіші електросклопідйомники, є.
  • Світові автовиробники намагаються впихнути в машину такого класу як можна більше бардачків, кишеньок, ємностей для дріб'язку. ВАЗ поки обмежився крихітним кишенькою в передніх дверей і невидатних розмірів бардачком справа. На нашій машині, крім того, не було попільнички, хоча був прикурювач, вмонтований у центральний тунель поряд з кнопками, що передбачають установку підігріву сидінь. Прийшов час влаштовуватися за кермом. Тут нас чекало найбільше розчарування.
  • Прекрасна ідея прийшла в голову фахівцям з ергономіки - зробити посадку трохи вище, ближче до мінівеновской. У такій ситуації необхідна регулювання сидіння по висоті, якої немає.
  • Влаштуватися ж зручніше тільки за рахунок регулювання керма не виходить. Приладова панель виглядає цілком сучасно. У центрі велике півколо спідометра, ліворуч дуга тахометра трохи меншого радіуса, праворуч - рівновеликі покажчики рівня палива і температури охолоджуючої рідини. Розмальовані шкали, на наш погляд, оптимально, до того ж підсвічуються приємним для очей світло-зеленим кольором. Внизу, під спеціально отчеркнуть лінією, електронний одометр з можливістю виведення показань комп'ютера. А по боках від нього - контрольні лампочки, які, здається, розкидані по всій панелі, немов на картині авангардиста. Конструктори передбачили місце для блоку управління склопідйомниками - як і належить, ліворуч від водія, на дверній ручці. Трохи вище - блок управління електричними дзеркалами - вони начебто будуть продаватися в якості штатного обладнання. Правда, на нашій іспитательской машині він бутафорський - регулювання здійснюється вручну. Досить своєрідною вийшла у дизайнерів центральна консоль, виконана у круглому стилі. Порадувало освітлення салону. Досить потужна лампа з чітко видним вимикачем плюс дві так звані лампочки для читання. Розганяє «Калина» плавно, без ривків і провалів. З потужними іномарками їй змагатися, природно, не під силу, але при світлофорних гонках з імпортними однокласниками, хто кого уделал, - ще велике питання. Скажімо, у Nissan Micra паспортні характеристики розгону нижче, ніж у "Калини", при схожому загалом двигуні. Ford Fiesta з двигуном 1,3, за суб'єктивними відчуттями, розганяється трохи гірше. Навіть при самому різкому старті машина не нишпорить по дорозі, а йде точно по заданій траєкторії. Рульове управління, мабуть, одна з найголовніших успіхів конструкторів. «Реактивне зусилля», «зворотний зв'язок» - власники попередніх «ВАЗів» про такі речі навіть, напевно, і не думали.
  • Тут є привід похвалити - такого високого рівня зворотного зв'язку не було на жодній серійної машині з Тольятті.
  • У поворотах же можна цілком відчути те саме реактивне зусилля. Та й пристосовуватися до машини довго не треба, вона цілком передбачувана в поведінці на віражах. Іноді, правда, здається, що кермо занадто легкий, але, на наш погляд, тут знайдений розумний компроміс. Адже ніхто не вважає, що «Калина» - driver's car. А для звичайної міської машини така керованість, напевно, оптимальна. Сподобався електропідсилювач. Той же ЕУР на «десятці» не настільки хороший в плані керованості - природно, при доведенні тієї машини ніхто не враховував можливість установки «буржуйських примочок». На «Калині» електропідсилювач запланований в стандартній комплектації, і під нього «заточувалося» рульове управління. Воронезький ЕУР працює, «як у найкращих домах Європи»: при підвищенні швидкості посилення падає, а при наборі 60 км / год і зовсім пропадає.
  • Двигун здався зайво гучним, хоча, звичайно, в цьому плані він краще за інших моделей ВАЗу. До того ж, тольяттинские «шумовікі» ще не працювали з машиною. Тобто ми цілком можемо розраховувати, що в цьому плані вона буде доведена до високого рівня. Цікавою вийшла коробка передач. Перша - надто коротка: лише взяв старт - краще перемикатися. Зате друга і особливо третя - довгі. Це зручно в умовах міського руху - фактично на третій можна їхати на швидкостях 30-100 км / ч. Сподобався і запірний механізм - колечко, яке потрібно підняти при включенні задньої передачі. На машинах «дев'ятого» сімейства недосвідчені водії іноді включають задню замість першої і навпаки: занадто близько один до одного вони розташовані. Тут же закладена прекрасна «захист від дурня».
  • Підводячи підсумок, зауважимо, що «Калина» в принципі вдалася.
  • Доводчикам треба виправити кілька дрібних і не дуже проблем, після чого в кінці наступного року машина піде в передсерійне, а потім і в серійне виробництво. Якщо перехід на якісно інший рівень продукції буде супроводжуватися і стрибком в області якості (адже ми тестували машину не в умовах тривалої експлуатації), у "Калини" є всі шанси стати народним автомобілем.

Технічні характеристики ВАЗ Калина 1118

Кузов

  • Кількість місць: 5
  • Кількість дверей: 4
  • Тип кузова: Седан

Габарити

  • Довжина, мм: 4040
  • Ширина, мм: 1700
  • Висота, мм: 1500
  • Колісна база, мм: 2470
  • Колія передніх коліс, мм: 1430
  • Колія задніх коліс, мм: 1410
  • Кліренс, мм: 160
  • Споряджена маса, кг: 1555
  • Повна маса, кг: 1555
  • Обсяг багажника, л: 400
  • Обсяг паливного бака, л: 50

Двигун

  • Розташування двигуна: Спереду поперечний
  • Об'єм двигуна, куб.см: 1596
  • Розташування циліндрів: Рядне
  • Кількість циліндрів: 4
  • Кількість клапанів: 8
  • Система харчування: Розподілений вприск
  • Потужність, к.с.: 81
  • Крутний момент, н * м при об / хв: 120 при 2500-2900
  • Тип палива: Бензин

Трансмісія

  • Коробка передач: Механічна
  • Кількість передач: 5
  • Привід: Передній
  • Підвіска

Гальмівна система

  • Передні гальма: Дискові вентильовані
  • Задні гальма: Барабанні
  • Підсилювач гальм

Рульове управління

  • Підсилювач керма: Електропідсилювач
  • Діаметр розвороту, м: 10.4

Експлуатаційні показники

  • Максимальна швидкість, км / год: 160
  • Час розгону (0-100 км / ч), з: 12.9
  • Витрата палива (міський цикл), л. на 100 км: 9.8
  • Витрата палива (змішаний цикл), л. на 100 км: 7.8
  • Витрата палива (заміський цикл), л. на 100 км: 5.8
  • Норма токсичності Euro: Euro I
Продавец: Автоцентр на Теремках АФ
Киевская обл.
Киев
Похожие товары от других компаний
Lada 1118 (Kalina) Lada 1118 (Kalina) Киевская обл., г.Киев

Год: 2016 НОВЫЙ

Уточнить цену
LADA Kalina 1118 LADA Kalina 1118 Киевская обл., г.Киев

Год: 2016 НОВЫЙ

Уточнить цену
запомнить
 
войти
 
Информация: ожидание действий